In verband met de maatregelen rondom het coronavirus gelden voorlopig aangepaste openingstijden voor de balie in het gemeentehuis:
Het gemeentehuis is dagelijks geopend van 8.00 - 12.00 uur. En op maandagavond in de oneven weken van 18.00 – 20.00 uur.
Voor telefonie en sociale media zijn we geopend van ma - do van 8.00 – 16.00 uur en vrij van 8.00 – 12.30 uur.
Afvalpas
U heeft een afvalpas nodig voor het aanbieden van afval. Per adres wordt 1 afvalpas verstrekt, een extra pas bestellen is niet mogelijk.
Goed om te weten
Algemene informatie:
- Wees zuinig op de afvalpas. Maak er geen gaatje in; de pas wordt dan onbruikbaar. Ook als de Afvalpas buigt of scheurt wordt deze onbruikbaar.
- De afvalpas hoort bij de woning en blijft dus achter als u verhuist.
- Storing aan de ondergrondse container?
Meld dit dan direct bij de gemeente via (026) 317 99 11.
Met uw afvalpas kunt u:
- Afval aanbieden bij het afvalbrengstation.
- Aan de poort van het afvalbrengstation wordt gecontroleerd op misbruik van de afvalpas. Neem daarom altijd uw afvalpas én uw identiteitsbewijs mee!
- Het afvalbrengstation is open van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
- De ondergrondse container voor restafval openen (alleen voor inwoners in hoogbouwwoningen, die geen eigen container hebben).
Afvalpas kwijt of kapot?
(Nieuwe) Afvalpas aanvragen?
- Regel dit bij inzamelwijzer.suez.nl.
- De nieuwe afvalpas krijgt u per post van SUEZ.
- De kosten voor het aanvragen van een nieuwe afvalpas bij verlies of beschadiging zijn € 10,00.