In verband met de maatregelen rondom het coronavirus gelden in elk geval tot 1 september 2020 aangepaste openingstijden voor de balie in het gemeentehuis:
Het gemeentehuis is dagelijks geopend van 8.00 - 12.00 uur.
Voor telefonie en sociale media zijn we van ma - do geopend van 8.00 – 16.00 uur en vrij van 8.00 – 12.30 uur.

Afvalpas

U heeft een afvalpas nodig voor het aanbieden van afval. Per adres wordt 1 afvalpas verstrekt, een extra pas bestellen is niet mogelijk.

Goed om te weten

Algemene informatie:

  • Wees zuinig op de afvalpas. Maak er geen gaatje in; de pas wordt dan onbruikbaar. Ook als de Afvalpas buigt of scheurt wordt deze onbruikbaar.
  • De afvalpas hoort bij de woning en blijft dus achter als u verhuist.
  • Storing aan de ondergrondse container?
    Meld dit dan direct bij de gemeente via (026) 317 99 11.

Met uw afvalpas kunt u:

  • Afval aanbieden bij het afvalbrengstation.
  • Aan de poort van het afvalbrengstation wordt gecontroleerd op misbruik van de afvalpas. Neem daarom altijd uw afvalpas én uw identiteitsbewijs mee!
  • Het afvalbrengstation is open van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
  • De ondergrondse container voor restafval openen (alleen voor inwoners in hoogbouwwoningen, die geen eigen container hebben).

Afvalpas kwijt of kapot?

(Nieuwe) Afvalpas aanvragen?

  • Regel dit bij inzamelwijzer.suez.nl.
  • De nieuwe afvalpas krijgt u per post van SUEZ.
  • De kosten voor het aanvragen van een nieuwe afvalpas bij verlies of beschadiging zijn € 10,24.